5
|
10
|
20
|
30
| |
Загальна інформація
|
Тема предмету не є очевидною. Інформація неточна або не висвітлена.
|
Інформація частково викладена. У роботі використаний тільки один ресурс.
|
Достатньо точна інформація. Використано більш ніж один ресурс.
|
Дана інформація коротка і ясна. Використано більш за один ресурс.
|
Застосування проблеми
|
Не визначена сфера застосування даної теми. Процес рішення неточний або неправильний.
|
Відображені деякі сфери застосування теми. Процес рішення неповний.
|
Відображені сфери застосування теми. Процес рішення практично завершений.
|
Відображені сфери застосування теми. Викладена стратегія вирішення проблем.
|
Елементи оформлення
|
Відсутній план для створення повної і добре оформленої презентації.
|
Частковий план для створення барвистої презентації. Слайди прості в розумінні.
|
Точний план для створення добре оформленої презентації. Слайди прості в розумінні. Використані деякі ефекти і фони.
|
Ясний план для створення красивої і повної презентації. Ефекти, фони, графіки і звуки, що акцентують увагу на викладеній інформації.
|
Колективна робота
|
Не спланована робота в групі. Декілька членів групи відповідають за роботу всієї команди.
|
Більшість членів команди беруть участь, але продуктивність діяльності дуже різноманітна.
|
Робота над матеріалом рівномірно розподілена між більшістю учасників команди.
|
Злагоджена робота в групі. Вся діяльність рівномірно розподілена між членами команди.
|
Проект колективу Знам'янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради
Критерії оцінювання презентації
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий